TefalPå din side...
Produktene våre er designet for enkelt å kunne repareres, demonteres og monteres igjen.
Veldig mange deler lagres separat (40 000 referansenumre lagres i Frankrike for Europa)
for å kunne utføre nødvendige reparasjoner til lavest mulig kostnad.


Tefals teknikere foreslår endringer basert på tilbakemeldinger om hvordan produktene virker, for å sikre at nye generasjoner av produkter blir enda enklere å reparere. Alle nye produkter sertifiseres med etiketten «reparerbar i 10 år».
10 år
Tefal ønsker å lagerføre alle tekniske deler for så å si alle produkter i gjennomsnittlig 10 år etter kjøp*.


5.7 millioner deler på 15,000 m2
For å sikre øyeblikkelig tilgang til reservedeler ligger halvparten av beholdningen på lager for å dekke kommende års behov for produkter som ikke lenger er i produksjon.

Det koster ofte mindre å reparere enn å erstatte et produkt, særlig siden prisene på reservedeler har blitt redusert (med gjennomsnittlig 30 % siden 2012). En reparasjon vil på ingen måte endre kvaliteten på produktet, og det begrenser avfallets påvirkning på miljøet.
*Mer enn 95 % av produkter som markedsføres av Group Seb i Europa i 2016, kan repareres (av disse kan 22 %, med unntak av maksimalt en eller to utilgjengelige deler, repareres til en «fornuftig» kostnad)
Tefalnær deg...
Den beste servicen for produktene dine får du fra fagpersoner med opplæring fra Tefal, som alltid vil se etter løsninger som kan gi produktet lengre levetid.
I dag samarbeider vi med mer enn 6 500 autoriserte profesjonelle reparatører for å sikre at produktene er bærekraftige i hele verden, uansett hvilket land produktet kjøpes eller brukes i.
Klikk på knappen for å finne nærmeste autoriserte reparatør. Husk først å søke etter om det allerede finnes en løsning blant de mange hjelpekildene som finnes på nett.
Finn en reparatør Vanlige spørsmål6,500 profesjonelle
profesjonelle
Reparerbarhet med ett klikk
Det er enkelt å reparere:
På et enkelt besøk til ditt autoriserte senter kan den defekte delen av Tefal-produktet raskt byttes ut.
Dette er med på å garantere reparasjon av produktet utover garantiperioden og i mange år.
Tilbehør:
Du kan også kjøpe tilbehør direkte fra Tefal-servicesenteret.
Bestill deler
3D-utskrift for å gjøre reparasjonen enkel og bruke produktene dine lenger
For å sikre levering av visse plastdeler i hele produktets levetid har Tefal siden mai 2016 testet de første produktene som er reparert med reservedeler laget ved hjelp av 3D-utskrift.

Vi innser nå at dette er produkter som fortjener et langt livSe intervjuet