banner contact us
KONTAKT

2. Har apparatet ditt sluttet å fungere?

Apparatet ditt er innenfor garantien
Få den reparert gratis av en av våre godkjente reparatører.

Hvis apparatet ditt ikke lenger er innenfor garantien, er det 2 løsninger tilgjengelig for deg:

  • Gå direkte til en av våre godkjente reparatører som vil ønske deg velkommen og ta ansvar for apparatet ditt for å utføre en diagnose og estimat.
  • Hvis du foretrekker å reparere produktet selv, kan du kjøpe deler og tilbehør i vår nettbutikk for tilbehør og konsultere vår online hjelp.

4. Bruk vårt webbaserte kontaktskjema og velg tema for din forespørsel fra menyen.

Fyll deretter inn skjemaet og send det inn til oss. Vi svarer deg så raskt som mulig!

Opprett et saks- eller kontaktskjema

5. Ønsker du å ringe oss eller sende en e-post?

Groupe SEB Norway AS
Lilleakerveien 6 D
0283 Oslo

Tel: (+47) 22 96 39 30
E-mail: contact-no@tefal.com
Vår kundeservice / ettersalgstjeneste kan svare på alle dine spørsmål angående merkevarer og tjenester fra Tefal. Ikke nøl med å kontakte oss på telefon i de ovennevnte telefonsenterets åpningstider. Utenfor disse tidene kan du bruke kontaktskjemaet vårt, vi vil svare på forespørselen din så snart som mulig. Bare informasjonen og kontaktinformasjonen angående Tefal-merket som er gitt på tefal.no-nettstedet er offisiell.
Dine personopplysninger behandles av Groupe SEB France for å gjøre det mulig for oss å svare på din forespørsel om informasjon eller dine spørsmål. Du har rett til innsyn i dataene dine og kan få rettelse eller utøve din motstandsrett via dette skjemaet eller ved å kontakte oss på adressen eller telefonnummeret som er nevnt på denne siden.