Garantiperioden i Frankrike for hele Tefal-produktutvalget er 2 år.
Tefals 2-års garanti dekker kun innenlands og privat bruk. For all annen bruk er den begrenset til den 1-årige kommersielle garantien. For å se garantibetingelsene for ditt produkt, velg et av produktseriene nedenfor.

Hvordan får jeg reparert det elektriske produktet mitt når det er under garanti?

  • Produktet ditt ble kjøpt fra en forhandler av vårt merke: ta produktet til en av våre reparatører nærmest ditt hjem ved å klikke her, for å dra nytte av vår forpliktelse til reparerbarhet.
  • Eller ta den med til salgsstedet der du kjøpte den (eller kontakt forhandleren din hvis du kjøpte den på nett).

Hvordan får jeg reparert det elektriske produktet mitt når det ikke lenger er innenfor garantien?

  • Reparer ditt elektriske produkt selv ved å kjøpe deler og tilbehør fra nettbutikken og se våre vanlige spørsmål.
  • Eller ta produktet til en av våre autoriserte reparatører. Du finner den nærmeste ved å klikke her.

Garanti for småelektriske apparater

Har du ikke funnet informasjonen du leter etter? Kontakt oss

Din anmodning vedrører en artikel

Det er flere muligheter innenfor garantien:

  • Produktet ditt ble kjøpt fra en forhandler av vårt merke: bringe produktet tilbake til salgsstedet der du kjøpte det (eller kontakt forhandleren hvis du kjøpte det på nettet).
  • Produktet ditt ble kjøpt på nettstedet vårt: for å lette behandlingen av forespørselen din, vennligst send oss ​​via vårt kontaktskjema:
    - kjøpsbevis
    - et bilde av produktet ditt (innvendig og utvendig om nødvendig)

Kokekar kan ikke repareres og kan derfor ikke repareres.

Garanti for kokekar, bakeformer og trykkokere

Har du ikke funnet informasjonen du leter etter? Kontakt oss

Garanti for tilbehør, reservedeler, kjøkkenutstyr, drikkebeholdere og matoppbevaringsbokser

Har du ikke funnet informasjonen du leter etter? Kontakt oss

Hva er en internasjonal garanti?

Det er en garanti som lar deg dra nytte av alle fordelene, uavhengig av hvilket land du har kjøpt produktet og hvor du bor, i alle landene som er oppført i nedlastingen ovenfor.

Produktgarantiperiodene kan imidlertid variere fra land til land. I dette tilfellet er det kjøpslandet som må tas i betraktning for å vite garantiens varighet.

Vår butikk for reservedeler og tilbehør

Du kan bestille reservedeler, laste ned monteringsanvisninger eller se opplæringsvideoer.

Dette er den billigste løsningen, men det krever litt demontering og montering. I dette tilfellet garanteres ikke en gjør-det-selv-reparasjon.

Gå til tilbehørsbutikken

Hva er 15 års rettferdig reparasjonsforpliktelse?

Kostnaden for deler til en rettferdig pris og tilgjengeligheten av et nettverk av godkjente reparatører er en del av vår 15-årige reparasjonsforpliktelse.

Lokket på Tefal-apparatet ditt lukkes ikke lenger og apparatet ditt er ikke lenger dekket av garantien? Du trenger ikke kjøpe hele apparatet igjen! Du kan bestille dekselet i vår tilbehørsbutikk. På denne måten kan du nyte produktet ditt lenger, og naturen vil takke deg!

Kostnaden for reparasjonsdeler, samt tilgjengeligheten av et nettverk av autoriserte reparatører for å utføre reparasjoner, er også en del av vår forpliktelse til å reparere produktene våre i 15 år til en rimelig pris.