Levering

Produktet vil bli levert til Brukerens privatadresse i Norge.

For levering til andre adresser må adressefeltet fylles ut.

Levering gjøres via:

• (levering innen 5 til 7 dager) fra utsendelsesdato. *gjennomsnittlig leveringstid for tilgjengelige Artikler.

• Dersom mottaker ikke er til stede ved leveringen, vil befrakter legge igjen beskjed om hvor og når pakken kan hentes.

• Det er meget viktig at du kontroller pakkens tilstand og innhold. Dersom det skulle være problemer, bør levering nektes og "Nektes på grunn av dårlig tilstand" bør påføres kvitteringen sammen med dato for mottak og signatur. I tillegg kan Forbrukerrådet kontaktes på telefon på 23 400 500 mellom 09.00-11.00 og 12.00 til 14.00 mandag til fredag. Dersom problemene oppdages etter levering, må man også kontakte Kundeservice som vil angi hvordan man bør gå frem.

 

Fraktkostnader :

Levering i Norge (postnummer 0000–7999): NOK 260

Levering i Norge (postnummer 8000–9999): NOK 350

SIS håndterer alle kostnader knyttet til frakt, levering, toll, MVA og liknende for levering til den adressen som er oppgitt i bestillingen. Som kunde skal du kun betale det totale beløpet som er oppgitt i bestillingen på Tefal Norges nettside.

 

Tjenester: SIS tilbyr sine Brukere følgende gratis tilleggstjenester:

• Hjemlevering gjøres uavhengig av sted og etasje, forutsatt at det er tilstrekkelig plass for manøvrering av de bestilte Artiklene.

• Brukeren kan stille spørsmål og henvende seg til kundeservice på for å løse problemer med hensyn til kjøpet ved å kontakte kundeservice på følgende nummer +47 81 50 95 67.